.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز تأسيس دانشگاه بين‌المللي پزشكي مازنران

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت: مجوز تأسيس دانشگاه بين‌المللي پزشكي در شهرستان رامسر صادر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حميدمحمد جعفري شنبه شب در مراسم تجليل از استادان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت: يكي از توفيقات دانشگاه علوم پزشكي استان مازندران در طي يك سال گذشته اهداي مجوز هيئت مميزه بوده است.
وي اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكي مازندران نهمين دانشگاه كشور بود كه به اين مجوز دست يافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت: در اين زمينه دانشگاه علوم پزشكي مازندران اولين دانشگاه كشور در گروه غير تيپ يك بوده است كه به اين امتياز دست يافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران افزود: در مدتي كه هيئت مميزه در استان مازندران آغاز به كار كرد پرونده بيش از 10 نفر از اعضاي هيئت علمي در اين هيئت مورد بررسي قرار گرفت.
وي از مكانيزه شدن سيستم ارتقاي اعضاي هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران خبر داد و اظهار داشت: تا پايان 6 ماه اول سال‌جاري اين سيستم آغاز به كار مي‌كند.
محمد جعفري با اشاره به اينكه امسال با رويكرد به آموزش كار دانشگاه علوم پزشكي آغاز شده است گفت: بيمارستان فاطمه زهرا(س) ساري كه مركز جراحي قلب مازندران است جزء بيمارستان‌هاي آموزشي مازندران شد و به زودي يك رشته دستياري جراحي در آن راه‌اندازي مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه از محل اعتبارات سفر هيئت دولت به مازندران 550 ميليون تومان به استان اختصاص يافت گفت: مازندران در راستاي تحقق يكي از اين مصوبات يكي از قطب‌هاي آزمايشگاه تحقيقاتي پزشكي كشور مي‌شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.